torsdag 19 maj 2016

X-men!

Oh så bra! Är så nöjd med att vi gick och såg filmen! Så bra! :) En helt underbar kväll med Mr. Kan inte annat än le!

Till något helt annat, jag bytte ju tjänst i 3 månader och sedan bytte jag tillbaks till natten, som totalt fucka upp min ekonomi. Tänkte här om dagen ta ett lån och lösa allt, men jag kom på att jag får tillbaks cash på skatten som får lösa allt. Visst det känns lite sopigt, men va fan, jag får en clean slate. Det är faktiskt bättre en att ta ett nytt lån, oavsett om jag bakar in det i mitt väsentliga bostadslån. Så får det helt enkelt bli, för min magkänsla säger så.

Försökte nyss ringa Kungen och får inte tag i honom, oh det känns allmänt stressigt för nu är det inte många veckor kvar till Swedenrock. Aja, nytt försök i morgon. Ska försöka styra upp mig, för nu vankas det utbildning. *urk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar