tisdag 3 maj 2016

Det verkar vara

något upprepande med dessa dörrar på vårat bolag, idag gav städdörren upp, och multitaskare som jag blivit så lyckades jag skruva ihop fanskapet så det funkar.
Asså jag kan inte annat en att garva, det är ju fan att vissa dörrar blir lagade, ja då kukar resten ur *suck*
Aja, det gick och laga i alla fall, det är väl huvudsaken. Får nog fan i mig ta med mig plugg hem ifrån om den nu hoppar ur gängorna igen, ja menar jag har ju lyckats laga min egna toadörr där hemma, och då är det fan inte med gaffatejp utan faktiskt med pluggar, trälim och skruv.

Oh helt slut, vilket pass!

Dagen började väl inte så jävla bra heller eftersom jag sov sov sov och sov lite till, yes, vaknade fan upp toksent, och dessutom skulle jag laga mat, snacka om panik! Fan den som ger sig! Mr ringde också i all hast och var på fantastiskt humör, då jag inte hade fått i mig kaffe och höll på att riva sönder mitt kök i all stress, men det gick! Hjärtat är så sött, han hörde av sig, ska jag handla något till dig och komma förbi! Bara att han tänkte på mig gjorde ju att jag bara smälte och nästan började grina. Som sagt det vart en stressig början på dagen, och mitt kök ser för uberjävligt ut men men det är bara att ta tag i när jag väl kommer hem.

Anyway, i morgon blir det grillning. Oh ledigt!
Fuck nu kom jag på vad jag glömde göra, nu hinner jag inget mer! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar