fredag 27 maj 2016

Igår var det en så fantastisk dag!

Regnet öste ner och smattra så fantastiskt mot rutan, brukar vara extremt vaggande till sömns men inte igår! Nope! Sömn är tydligen överskattat för min kropp! Jag somnade jävulskt sent! Runt 16 om jag inte minns helt fel, vaknade fyra timmar senare och insåg att, jahopp nähäppppp, mot jobbet! YEY!

Pwn va något av denna värld! Hade inte lust, och orken lös med sin frånvaro, men fan den som ger sig, gick på ren envishet. Asså att jag inte är världens smalaste människa, det vet jag med, men att skippa Pwn det gör jag sällan! Den får mig framförallt att vakna, sedan så tänker inte jag svälla upp till en ballong heller! Ingen super umpa lumpa, det kan fan bli dålig stämning om jag krossar Mr under sex!
Hör redan snuten! Vad hände här då? Du har ju tagit livet av stackaren!

Anyway, idag är det muck, hade tänkt att göra en massa, en drös saker, men vet inte alls vad som händer eller om jag orkar göra något, just nu är jag glad om jag får sova mer än 4 h! Ska fan ta snorquil när jag åker hem, så är det bara att slänga sig i sängen när jag kommer innanför dörren. Aja vi får se. Känner inte mig direkt motiverad för något alls. Miss NEGATIVITET! I KNOW!
Hade jag vart smart hade jag sovit hos Mr, för då hade jag kunnat åka till Täby och köpa kaffe *Suck* att man alltid ska komma på briljanta idéer när man redan är på jobbet! Aja, nu ska jag väl, ja göra något för att hålla mig vaken.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar