fredag 6 maj 2016

Ni vet

när man kommer hem är dödstrött och det vänder,  andra andningen typ, det hände i går morse.
Började laga mat och sedan hitta jag tre stycken spindlar som jag tog livet av, ska inte ha dörren öppen helt enkelt.
Anyway jag kom inte i säng förän way way sent!
Vaknade också pisssent! I hate it! Men idag ska jag försöka ha framförhållning och sova i någorlunda tid och faktiskt släpa mig upp, tänkte om jag skulle försöka förbereda till söndagen, dra av det mest akuta, sedan ta tag i garderobshelvetet.

Matlåda slipper jag göra för det gjorde jag igår morse, tur det!
Det är väl småskit jag skulle behöva handla så som bröd och pålägg, vi får se om jag har energi nog att göra det idag.
Aja, drog förvisso av ett grispass nu och om jag hade fått sova nu hade jag somnat för länge sedan, helt slut och matkoma på det! Yey!

Ska försöka ta tag i min fönster också, asså dom är ju så jävulskt äckligt skitiga så det står härliga till! Vågar inte ha upp mina hissgardiner alls nu och på tal om dom måste jag ta och tvätta dessa, dom är inte vita längre dom är grå. *suck*
Aja nu ska jag fixa metro over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar