lördag 7 maj 2016

Nu ska jag skämma bort Babe

på torsdag, har Fröken minsann kirrat biobiljetter och sedan tänker jag bjuda honom på mat och en liten behändig liten sak, hoppas dock han vill ha en sådan, aja det märks.

Jag ska bara överösa honom med massa kärlek, sedan tänkte jag faktiskt försöka hinna med Queens dokumentär om den nu visas mer än på måndag, samt måste jag kolla hur fan MR jobbar på Onsdag den 18 för jag vill seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee X-MEN! Oh, jag tror jag kom lite! Vill, vill, vill, vill!!!!! OOOOOH NU!

Att jag växer en meter minst med Mr, för utan honom hade jag aldrig kommit över min Biofobi, jag är så jävla in i helvetes stolt! :) Visst jag är fortfarande lite nervös när vi går på bio men utan honom hade jag nog aldrig kommit iväg så frekvent som jag faktiskt vart på bio, i love him :) Och ja, älskling jag ska sova! *flin*
Nu vankas det nattmeny och sedan en näve snorkquil. Happy! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar