onsdag 25 maj 2016

Måndags

var jag ledig, passade på att springa maraton mellan källaren och lägenheten, packade ner alla höst/vinterkläder och letade febrilt efter alla sommar kläder, det var svettigt kan jag lova, för speciellt kallt var det ju inte! Anyway, fick även besök av Fridalainen, jag lagade tacos och vi umgicks samt drack vin, såg på Country for old men tror jag den hette, med Tommy Lee Jones, han roll var ju helt magisk! Mycket bra! Har velat sett den i en evighet och att den bara sändes igår var ju kanon!

Anyway, fick sovgäster, Fridalainen och Fredrik, så jag satt mest i soffan och spelade tv-spel, kollade på lite serier osv. Höll mig vaken gjorde jag allt långt in på dagen, jag fick ju för mig för att börja tvätta också så den maskinen jag väntade på var klar strax efter tolv. YEY!
Däcka på en gång.

Runt sju så kom Mr och väckte mig med massa pussar, han hade vart hos Elfving och lagt trall, heter det så? Aja, trägolv för helvete :)
Anyway, där står han i snickarbyxor och är allmänt jätte supersexig, och ja, jag våldförde mig på stackaren, jag kunde ju inte direkt låta bli. *flin*
Så min dag kunde inte börjat bättre, med en massa mys och hör och häpna SEX! Ingen morgonmänniska direkt men lite cardio är aldrig fel *flin* Fick dessutom serverat kaffe, ja som sagt har universums finaste människa i mitt liv, det finns fan inte ord så stora som kan beskriva hur mycket jag älskar dig!

Efter dusch osv, skulle Mr dra iväg och handla samt hem, avskyr verkligen att behöva gå till jobbet då jag hellre hade just spenderat tid med honom, eller när han måste dra, i hates it! Royally fucked up!
Sedan så avskyr jag numera att sova ensam! Hallå! JAG!  
Jag älskar att bara cuddle med honom, HALLÅ!!! JAG!!! ICE QUEEN! 
Det är mycket den här mannen har ändrat på, speciellt mitt morgonhumör, har alltid vart Tjernobyl sedan barnsben, så länge jag och min mor kan minnas! Att jag bara går runt och ler och nynnar samt känner mig så glad tillhör ju inte direkt normalitet, att den här mannen får mig att vilja skita regnbågar samt älska honom och hela denna skeva värld, ja, det känns så annorlunda.  Att inte vakna till ilska är helt klart annorlunda. Att han gör min värld så fantastisk är ju rent jävla makalöst! Han är helt enkelt universums bästa och finaste, underbaraste, mest fenomenala man! Att han sedan dryper av sex appeal, sex över huvud taget, het, oh ja det gör inte saken värre direkt. :)

Jag hade visserligen tänkt att skriva om en massa annat också men jag kan inte direkt komma på vad fan det var jag skulle klaga och gnälla på *ler* Nä nu ska jag sätta mig och läsa igenom jobbmail. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar