torsdag 26 maj 2016

En klassiker

Det heter numera att göra en "Jesse" yes, då sover man bort heeeeeeela dagen, helst mer och lite till.
Kom förvisso inte i säng allt för tidigt, nope, närmare halv tolv igen *suck*
Elfving gnällde över att jag måste gå och lägga mig tidigare, och hon har förvisso rätt, men va fan! Tvätten! Jag har två maskiner till som måste fixas denna vecka, jag tänker inte tvätta på mina lediga dagar. Hell to the fucking no! Men ska försöka komma i säng tidigare idag.
Det var helt fantastiskt väder igår också, relativt friskt, helt perfekt dag att dra en pw på!
Dessutom har ett av mina senaste förslag gått igenom här på jobbet så är fan i mig glad. Jag var klar på rekordtid idag! Har knappast hänt sedan förra året! Yey! Jag hade världens lyxigaste matlåda med till jobbet! Varmkorv med bröd! Slå den om ni kan! Kallas tur att jag hade med något, då jag sov bort all tid.

Aja det var något jag skulle skriva om, men nu kommer jag inte ihåg skiten. Ja, ja over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar