lördag 7 maj 2016

Jag förstår varför man använder sömn

eller snarare Sleep Deprivation / sömnbrist som tortyr medel! Oh yeah!
Satt hemma igår och hade gråtkalas för jag var så utmattad tillslut, men jag somna nån gång efter tre på eftermiddagen sov några timmar och när jag väl släpade mig upp, trodde jag seriöst att någon skämta med mig! Att jag sedan tog mig till jobbet, jajemän klart jag gjorde!

Fuck vilken helvetisk natt jag haft, ni vet när man sitter och nickar till, för att bara få lite microsömn, typ så! Bästa Mr kom förbi med en cola och sedan lite TLC, oh snacka om att jag fick mig energi och en massa jävlaranamma, i will do it, yes i can!
Nu hoppas jag innerligt att min kollega dyker upp i tid, så jag kan åka hem och döds-sova lite. Damn it! 2day!

Så det där med att vända dygnet rätt, HA HA HA HA HA HA! Den va fan bra!
Får se om jag ens orkar i dag efter att jag vaknat annars tar jag allt till kommande vecka, jag är helt slut!

Satt i alla fall och glutta igenom en hel del försäkringar osv, och ska faktiskt ta tag i det nu, ska fan i mig lägga om allt. Sedan ska jag ta tag i mitt testamente, så det är kirrat och klart, det va något annat också men det har jag glömt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar