måndag 16 maj 2016

Jag avskyr

verkligen söndagar deluxxxx! Fy fan!
Road, inte alls! Det märks att det vart stökigt deluxxxx i helgen, och som sagt vilka är det som får ta smällarna??? Eh jo, jag och mina kollegor *suck*

Anyway, snackade med Elfving idag, jag godtog och förlät henne osv så en mindre sak att tänka på. Jag kände instinktivt att jag orkar inte, nä, jag orkar fan inte ha något ont blod mot någon. Sedan snackade vi om vad hennes läkare hade skickat till henne om just nattarbetare, och vi kom fram till att den här människan som skrivit alla dessa direktiv inte var riktigt klok, och hade tydligen inte arbetat natt med oss. Helt ärligt kunde den här så så kallade experten och hennes direktiv dra åt helvete! Skönt att vi enades om det, jag undrar bara när den här personen faktiskt sov???? För äta kunde vederbörande klämma in i alla fall 5 gånger om dagen. Helt befängt! Hon tyckte tydligen man skulle klara sig på mellan 2-4 sömn per dag och gå upp vid klo. 14.00! Bah!
Asså WHAT!!! Jag skulle få max 4 h per dag, det klarar i alla fall inte jag mig på, har dessutom ett fysiskt jobb där jag är på benen 5 ½ h om inte mer, sedan komma hem och däcka i 4 h!
HA HA HA! Människan är fan inte klok!


Anyway, sedan så jämförde vi scheman, och vi kunde konstatera att vi inte är lediga en dag tillsammans för än om typ tre veckor eller om det var fyra, aja morgoncigg eller om det blir att handla tillsammans. Hjärtat hörde också av sig i natt, han hade vart på båten och slagit runt, aja kanske en söndag nån vacker dag.
Insåg precis hur mycket jobb jag kommer ha framöver *urk*
Nä nu ska jag skicka mail och styra upp det sista som gäller natten, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar