fredag 20 maj 2016

Utbildning

Jo rå, vi har sådant också, men jag vet inte riktigt om jag skulle kalla detta för en utbildning, snarare charmkurs. Anyway, det var skitkul att få träffa kollegor och göra något annat för en natt, vi hade färgpennor i alla dessa kulörer, och lekte charader osv. Så kurs? Nja, snarare en massa latjande :)

Det enda negativa var att fittan den börja ju blöda som ett brev på posten och att den har gjort det i natt samt dessa mensvärk på det! Hade tack och lov tabletter så det var i ett svagt ögonblick jag ville strypa alla som var närvarande, men det gick över. Tack Elfving by the way dessa alvedon 600 gjorde underverk! Slapp bli hög som ett hus! Tack och lov att jag och Mr hann att ligga igår! Fucking close!

Vi fick sluta snortidigt, kom hem och diska, fixa pasta till Mr och kaffet är ett knapptryck ifrån när han vaknar, va även inne och pussa på honom när jag kom hem, bästa känslan ever! Även om han mumla något i sömnen med att jag är upptagen *skratt* Så nu sitter jag bara och tar det lite lugnt, ska få i mig en macka innan det blir sömn för min del. Så en produktiv morgon för min del :) Ska strax krypa ner till the love of my life, ja ni vet universums finaste och underbaraste man :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar