tisdag 10 maj 2016

Laxsoppa och laxerande.

I Söndags fick jag vara ledig, drog hem sov någon timma tills jag vaknade upp och insåg att mina grannar river kök, humor! Skulle egentligen städa och dra ner massa kläder i källaren osv men tog min flykt till bestie. Vi gick och handlade, sedan rulla vi hem till honom, väl där gjorde hjärtat middag i form av en gudomlig laxsoppa med aioli och saffran, mumms :) Sedan fick jag vin också samt massa presenter! Yey!

Anyway, tiden flög fan förbi! Jag pallade mig mot Östra där jag mötte upp världens bästa Mr för att ta ännu en flykt till hans säng. *flin*
Vi kom hem till Mr och bäddade ner oss i soffan och såg på serier, världens bästa häng!
Sedan skulle Mr hoppa in i duschen, men lägligt så stoppade jag honom och vi gick över till något helt annat, kroppskontakt deluxxxxxx. Mitt i allt i hopa så kläcker jag ur mig, WOW!!! BIG DICK!
Snacka om att vara superkänslig i sina nedre regioner! *skratt*
But damn! DAMN! Va han fick/får mig och komma!

Det var fortfarande skittidigt när vi lade oss (för mig i alla fall) men jag lyckades somna snabbt en då, hade dock dvs konstiga porrdrömmar, det var om trekanter samt orgier osv, och jag vaknade upp med fruktansvärd känsla av svartsjuka. Tur att Mr va och handlade, jag kände mig ruskigt smutsig efter den drömmen så jag flög fan in i duschen.

Anyway, sedan vart det häng med Mr och hans tv-spel, skitkul!Oh jag vill också ha ett nytt playstation! Och allt var verkligen frid och fröjd, kunde liksom inte ha börjat veckan på bättre sätt!

AAAAAH den lyckan varade ca 1h på jobbet innan jag insåg att något Fittnylle hade snott mina matlådor, inte nog med maten men fan i mig matlådorna också! WHY!!!!!!! FFS jag blir så fruktansvärt förbannad, och där fortsatte bajsmackan, and uppgången var olåst, osv osv osv osv

Nu är det ju så här att tre stycken matlådor har försvunnit på kort tid, och jag är urleds! VERKLIGEN URLEDS! Så nu ska jag fan i mig baka eller laga något kanongott med massor och då menar jag verkligen MASSOR MED LAXERANDE I! För nu jävlar är jag arg! Sedan får vi se vem som får rännsketa DELUXXXXXX!  Den bjuder jag på sörrö!

Nä nu ska jag faktiskt sätta mig ner och spela over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar