torsdag 5 maj 2016

Hade en riktigt

ruskigt, fantastisk dag i tisdags!
Den började med att jag väcktes av Mr, även om jag hade satt femtioelva klockor på ringning så föredrog jag faktiskt Mr och hans väckning som innefatta massa kramar och kyssar :) Det var svårt att ta sig upp men fan den som ger sig, vi skulle ju faktiskt iväg och grilla. Så hoppade vidare in i duschen och styrde upp mig. Efter nån timma, för Fröken är segstartad så hoppade vi in i bilen och styrde kosan mot Skogås till Flisan. Väl där vart det massa snack och framförallt skratt, oh va jag skratta! Kändes så fantastiskt befriande att verkligen vara ledig! Helt kravlöst häng med massa roliga människor, och HUNDEN! Vem fick hångla med hunden!!!???? Jo jaaaaaaaag!
Asså världens goaste myshund! Oh denna lycka!
Jag gav fan i grillen, kunde t o m släppa på den puckeln! VA! Langade över hela ansvaret på babe, jag börjar fan blir bättre med mina kontrollbehov! Som sagt, sedan skulle vi äta, och köttet! Oh! Det vart bara helt magisktgott! Som sagt min man kan fan i mig laga mat!

Efter maten satt vi och gagga på, skratta så in i helvete, (mitt ansikte gjorde ont i morse ) fram tills nån gång närmare midnatt då det vart dags att ta sig därifrån. Asså det var bara helt fantastiskt skoj! En sådan bra dag!
Sedan vart den en bilresa hem, och jag var rätt mör i knopp och kropp, vi bänkade oss framför Antman, faktiskt sevärd, trodde verkligen den skulle suga fet och svettigt ollon, men kul att bli glatt överraskad!

Gårdagens sex var dock superkänsligt, oh yeah! Min fitta var då fan inte med mig, det kallas överkänslig! But it was good tho! *flin* Om det var! i love sucking that cock :) Asså, visst Fittan ville väl checka ut och lämna kroppen men en då! :) att den ska alltid vara överkänslig efter Berta-Britta. Ja ja, vi lyckades äta innan sömn, och jävlar vad jag somnade snabbt, vaknade lika så i och med att jag verkligen snarkade till väldigt högljutt *skratt*
Sov gjorde jag i vilket fall, närmare 14 h, snacka om varit helt slut som artist! Hade grava problem att ta mig ur sängen, ville bara ligga kvar och chilla.

Anyway, hade en riktigt bra dag idag också, Mr hann komma hem innan jag skulle iväg, fick gudomligt gott kaffe! Oh så bra! Tackar min lyckliga stjärna över att jag har privilegiet att ha en sådan fantastisk kärleksfull, omtänksam och helt jävla magisk människa i mitt liv! Sedan snodde jag massa cuddles innan jag skulle iväg igen.

Idag kör vi tydligen 24/7 trafik, jag vet inte om människorna riktigt har fattat det, för jag trodde seriöst att det skulle vara mer folk ute, men ikke! Det är fan i mig hur lugnt som helst! Men bra för min skull för jag får vila kroppen, kände det igår hur fruktansvärt slutkörd jag var i kroppen.
Well well, annars så har jag skickat en massa förslag igen, så vi får se om det tas upp eller om det bara ignoreras och kastas bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar