söndag 15 maj 2016

Torsdags

va vi och såg Captain America civil war, mycket bra! Vi var sju stycken i biosalongen, helt magiskt!
Jag gillar ju Marvel och superhjältar osv. så it was all good! :)
Efter bion så åkte vi till Mr och kolla på Grace and Frankie, och nu måste man sitta och vänta på nästa säsong!!!!! Asså den serien är bara för bra!
Mr lagade också mat, helt sanslöst magiskt. Kortfattat men en då, helgen började liksom så fantastiskt bra!
Fredagen skulle vi ha matporr hemma hos Elfving vilket det också vart, asså smarrigt värre! Att hjärtat också kom va ju bara helt aaaaazom! Vid midnatt drog han dock vidare och vi satte oss med film, någonstans mitt i allt så kommer vi in på ett känsligt ämne, och ibland kan jag önska att Elfving hade en spärr, för jag har nog inte känt mig så blottad, så naken, så utsatt känslomässigt. Det är svårt att förklara, men när det kommer till vissa saker, så vill jag ta den tid det tar, och jag har inte berättat allt för alla, och när jag känner att jag vill berätta saker så är det på mina villkor. Och när jag väl säger nej betyder det NEJ. Som sagt jag känner att jag bara är sårad just nu.

Aaaah well det går väl över.
Jag ska väl försöka äta något också, för det har inte gått så bra med den saken idag. Huvudvärk från hell, och jag som skulle göra en massa saker idag. Well får helt enkelt försöka i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar