onsdag 2 mars 2016

Förlåt att du fick vänta

ja babe dök upp på jobbet med matlåda, och jag var helt enkelt halvvägs igenom, hade precis blivit klar med södra sidan och var på väg ner mot norra när han hörde av sig, stackaren fick vända och åka upp på norra och dessutom stå och vänta på mig i en kvart. Va! Han har världens längsta tålamod och är så fantastiskt underbar som gör sådana saker som att leverera mat till mig! Jag är den mest tacksammaste personen på denna jord! Och där kändes liksom veckan mycket lättare när jag fick träffa världens snyggaste och mest underbaraste människa! Happy :)

Sedan har natten gått förvånansvärt bra en då, asså bitarna faller på plats när rutiner fungerar så det gör mig fantastiskt glad.
Oh kom på att jag måste verkligen skaffa mig ett safekit, makeup kit hem till Mr och sedan ska jag fan kolla upp den där bettskenan om man kan ha en reserv där, det vore faktiskt klockrent. Ska kolla närmare på det på torsdag. Annars så borde jag handla på vägen hem, men eftersom jag ska storhandla på torsdag så skiter jag faktiskt i det idag, det får bli en koppkaffe. Inget mer med det.

Hann även kolla på ett avsnitt det sista dock av Big Bang och nu måste jag ha nästa säsong!!! Darn it! Jag måste ju få veta hur det fortsätter! Nä nu ska jag hinna panikpissa innan första tåget rullar over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar