tisdag 22 mars 2016

Jo rå!

I morse kom hantverkaren, och tidigt dessutom. Samma snubbe som täta mina fönster, skittrevlig samt ruskigt duktig på sitt jobb, han löste det som skulle lösas. Jag är garanterat supernöjd. Tänk om alla hantverkare var lika jävla superduktiga och supertrevliga! Där har man någon som faktiskt vet vad han pysslar med!
Då offra jag gladligen min sömn, kom väl i säng runt tolv, och morsan ringde och väckte mig vid 18 var jag glad! Eh nä! Aja, men jag klev motvilligt upp. Gick mest runt som en zombie, och gjorde absolut ingen nytta.
Jag hade tat fram en burk fiskbullar som nödlösning, men jag insåg rätt snabbt att jag faktiskt hellre ställde mig och lagade mat. Den vart helt okej, fyllde sin funktion.
Natten var väl olidlig tills Mr kom förbi, och efter att han åkt så gick saker och ting lite lättare.

Insåg dock snabbt att det inte blir något med handlande idag för jag är helt slut, vill bara hem och sova just nu. Ögonen går fan i kors.

Anyway, har kollat upp lite bokstäver, så nu vet jag i princip vad nästa gaddning blir, så nu ska jag dock kolla upp om det finns någon tid för mig inom den närmaste framtiden. Jag ska fortsätta med mitt ben också men tills att jag faktiskt har cash så tänkte jag fixa en liten. Ska bli ett litet hjärta med detaljer. *ler* its gona be fucking aaaaaaaazom! Jag kan verkligen inte ens vänta, hade det funnits en drop in i morgon hade jag fan taggat iväg.
Nä nu ska jag slänga upp helvetets portar. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar