torsdag 10 mars 2016

Igår va jag ledig

den dagen spenderades med besties, yes hjärtat och Elfving kom över och vi bastade. Det behövdes verkligen, alla spänningar, värkar i kroppen bara släppte på en gång! Oh, att jag inte gör det här oftare! Why not U idiot!!
Anyways vi satt och snackade ett bra tag, Elfving var den av oss som gav upp först, hon försvann upp rätt snabbt till mig medan jag och hjärtat tog oss en omgång av värmen igen, vi satt kvar ett bra tag, ingen stress, inga måsten. Kvalitetstid deluxx.
Det började dock kurra i magen rätt bra, så vi gav oss och sedan lagade jag mat till oss, en snabb korvstroganoff samt lax till Elfving, för det var ju chili i korren. Vi snackade även om resan, samt så kom hjärtat med ett initiativ till Yasuragi, och jag var ju inte sen med att skrika JAG ÄR FAN PÅ!!!!!! Så vi får se om det finns utrymme för sådant i framtiden. Det vore ju för jävla skönt att bara bli knådad, få mat, bada i träbalja osv osv. AMEN!

Efter att vi hade ätit satt vi som tre jävla urvridna disktrasor, hjärtat med sin dator och han höll på att somna gång på gång, Elfving som satt i soffan och nicka till och jag som satt och svor över fittluren. PRO-gänget! Elfving var den första som lättade, tio minuter efter drog hjärtat och där satt jag och undrade, men nu då! Sedan ringde Mr och vi snackade lite, stackaren fick höra hur surmulen jag var angående telefon helvetet. Det blir nog bättre, jag ska testa en sak i dagarna, men ja vi får se.
Anyway, jag gick och lade mig relativt tidigt och sov, sov i mängder, dock så vakna jag upp då och då av mardrömmar, men jag sov säkerligen från och till i 11h.
Sedan har jag vart hurtig, gick 1 ½ mil innan jobbet, och ca. 7 km till i natt, inte riktigt 1 mil men det kommer säkert. Så jag är mör nu!

Trodde jag skulle ha med mitt safekit till Mr by now men skiten har inte dykt upp, jääääääävligt störande!
Aja, nu ska jag försöka styra upp mig själv innan öppning! Over and out!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar