lördag 19 mars 2016

känslan

att komma hem och dra av sig alla kläder och bara AH! Is the shit by the way!
Drog iväg på en kryssning med Elfving, och ja, min kropp var ju knappast med mig, influensans sviter satte stop i hjulen. Men var 100% att jag bara skulle iväg, betalt och klart, aldrig att jag skulle banga på det. Det var ruskigt trevligt att bara snacka vara vi två, dock där runt midnatt gav jag mig, för var trött, allt för förkyld och överjävlig så som en annan pensionär däckade jag deluxxxx.
Elfving där emot festa för hela PRO och resten av båten! Hon väckte mig till och från, det starta runt halvsju i morse, jag var allt annat än road! Jag var så arg och irriterad resten av morgonen så det fanns inte! Inget SPA vart det heller, men aja, en annan gång, jag satt mest och titta på en väldigt utslagen, bakistrasig Elfving! Vilket var rätt roande.

Anyway, tror ni inte att vi hitta båtens enda transor, som dessutom bara fucking knäckte! Som vi sedan mingla med, helt fantastiska människor! Så jävla underbara!

Anyway, nu ska jag strax svira om och gå och handla lite frukost och det mest nödvändigaste. Logga precis in på fejan också via datorn, och vart lite putt. Ja, jag vet att Mr har ett X och dom är ruskigt godavänner, vilket jag är helt 100% okej med, tycker faktiskt att det är kanon. Där emot, ja jag vet att det nog är superuber löjligt men fick en "string of pain" i hjärtat när jag såg att hon hade langat upp "pepp" om X-men. Jag hade velat sett den med Mr, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vet! Uberfucking löjligt! I KNOW! kan dock inte rå för för att jag fick mig en känga. Fuck it.

Nä, styra upp och handla så man kanske får sig frukost i morgon. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar