tisdag 1 mars 2016

Första dagen

på lääääääääääääääääääänge jag känner att kroppen är med mig! Pwn gick smort! Så jävla skönt!
Anyway, i morse så kändes det som huvudet skulle explodera, jag fick grava synförändringar när jag satt på tåget och när jag väl klev av tuben och skulle släpa mig hem så kändes det som 100 mil! Gick igenom husen för solen gjorde fan det inte bättre. Migrän, asså i hate it! Tack och lov var jag hemma när det värsta small till, mådde så jävla illa. Ville spy, men höll mig stilla i sängen tills jag lyckades somna. Fy fan säger jag bara!

Vaknade dock rejält tidigt idag om man jämför de senaste månaderna, men låg kvar ett bra tag, tills kaffesuget vart olidligt. Som sagt är extremt glad för att hälsan börjar ta sig! Oh denna lycka! :) Happy!

Torsdagens uppdrag blir att hämta ut mina migräntabletter eftersom jag har en liten stackare kvar, det funkar fan inte! Well ska väl försöka ta och jobba lite, först jobbmail. YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar