måndag 21 mars 2016

Jag

har inte många ord över den här natten, förutom HELL!

Annars så är jag upp och ner som ett solsken, said no one ever!
Det känns att det räcker med allt nu, allt som i dåliga nyheter, och kan min hälsa bli bra, kan folk bara sluta dö och kan humöret återgå till det normala.

Hade mardrömmar igår, kommer ihåg att det rörde sig om Elfving men inte mer. Sedan så var mitt humör allmänt ruskigt dåligt igår kväll när jag klev upp. Kan ha med sömnen att göra, sov etapp sömn, 2 h åt taget sedan var det dags att nysa eller snyta sig eller både och helt värdelöst.
Är så trött på att må skit. Att Mr och resten av världen orkar med mig just nu, ja det är helt fantastiskt för jag är fan inte trevlig. *suck*

Jaha nähä här kan jag inte sitta längre för nu ska vi öppna stationshelvetet för denna dag. Joy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar