fredag 11 mars 2016

Skämsmössan är fan i mig på!

Ibland kan jag vara bitsk och elak på ett humoristiskt sätt, men det är enbart i mitt huvud. Sedan så sårar jag människor istället, ibland är det så att jag önskar jag bara höll käften.
Jag är verkligen inte den smidigaste elefanten i glasbutiken, men det är fan så jag får skämmas ibland. Jag vet inte om det är att jag omedvetet försöker sabba något bra för mig själv för jag lär mig aldrig.
Jag önskar också att jag hade fan taletsgåva, men ikke!
Aja, jag skäms i vilket fall. Im such a fucking asshole!

Igår morse åkte jag till Mr och vad underbart det bara är att komma hem till honom och faktiskt vila sina ögon på något så fantastiskt snyggt, hett och underbart!
Jag kom innanför dörren och trodde seriöst nästan att jag gått fel! Kände typ inte igen mig, och tappa allt vad som heter jaw! It fucking droped 2 the fucking ground! Inte för att inte han har fint hemma, men han hade röjt undan and it was so pretty!!! :) Imponerad deluxxx. Sedan fick jag massor med kramar och pussar för Mr var ju faktiskt vaken, yey :) Efter mycket om och men kom vi i säng, och jag kan ju säga så här, hade jag inte haft min fucking mens så hade jag garanterat hoppat på honom. Kopplabort kåthet är ju också en sak jag inte bemästrar så himla bra, så när vi väl lägger oss och sover, kan jag inte somna! Det var visserligen femtioelva andra saker i skallen men fortfarande, jag kunde för mitt liv inte sova! Kollade på klockan runt elva och insåg att jag var svinhungrig så upp, mackor och frukt sedan två zzzzzzzzzquil och ner i säng, jag tror klockan var närmare 12 när jag väl somnade. Humor!

Jag gick dessutom upp sent idag, men som sagt var helt slut när jag vaknade. Hade inte lust för något och att bara veta att jag har ett gympass att se framemot, yey! Ja den var inte kul, Söndagar och torsdagar är fan i mig de mest stressiga dagar. *urk*
Men jag fixade allt, nu har jag hunnit skriva två rapporter osv. Jag ska väl bara svida om sedan ska jag öppna skiten.

Ska även försöka maila lite instanser så jag vet om dom kommer och åtgärdar felen i lägenheten. Aja, vi får se. Nä nu ombyte sedan en cigg och påt igen ba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar