onsdag 23 mars 2016

Skärrad deluxx

Jo rå, må man säga vad fan man vill om mitt jobb med ibland är det fan i mig mindre roande.
Körde på som vanligt och vid tvåtiden möts jag av massa obehöriga människor på plattformen, så det var ju bara att hänvisa dessa att gå ut, det gick bra tills vi kommer upp i biljetthallen där jag har ett mindre gäng av snubbar som dessutom sitter och röker och för ett jävla liv, påpeka att jag skulle låsa osv. Ja, som sagt dom ville inte direkt gå och efter mycket om och men vart stämningen minst sagt hätsk.
Jag lyckades i alla fall få ut dessa, men dom stod ju utanför och förde ett jävla liv, glåpord osv sedan börja det smattra småsten mot ruterna, då gick jag.
Så trött på att vissa rutiner inte följs och ens säkerhet förbises.

Aja bara några timmar kvar, sedan är det ta med fan muck! Ska inte göra allt för avancerade saker idag, handla och laga mat. Sedan blir det att fortsätta vila kroppen. Var ju helt jävla slut igår när jag kom hem, macka och sedan två superstrong Nyquil och 12 h sömn! Heja!
Det går åt rätt håll men det tar tid, och jag har absolut noll i tålamod.

Aja, det var det, nu ska jag försöka lugna ner mina nerver med lite mat och kanske lite serier. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar