söndag 13 mars 2016

Fyspass fail!

Så kom morgonen och jag åkte hem till Mr, väl vid stationen så går jag upp för trappan, asså jag va helt slut, innan sista avsatsen så va jag tvungen och pausa för jag fick knappt luft! Sedan så kändes det som jag typ höll på att avlida av ren utmattning. Kom innanför dörren och kippa efter luft! Herregud! Jag hatar den där trappan!

Anyway, vi ger oss in för en omgång av fysiska aktiviteter, trodde jag skulle gå sönder, och efter ett tag måste jag bara ha paus för jag får håll! VA! Vem fan får håll!! Jeeees louisssssse!
Det liksom gick inte, det var bara för mycket för kroppen! Vad fan händer! Ja det var bara fail från min sida! Fucking shit!
Vi gick upp och började pilla på bettskenan jag köpte hem till Mr men efter två misslyckanden gav vi upp jag orkade helt enkelt inte, samt så hade jag en aning panik då han faktiskt skulle upp och jobba också, jag är en riktigt sömntjuv! Hungern gjorde sig påmind och det vart lite mat. Sedan trodde jag att vi skulle gå omgång nr 2 men nähä du! Så kul skulle vi inte ha det! Fast jag klagar inte, ja menar innan min kropp faila så var det all good*flin* Men orutinerat JESSE, FAIL!
Anyway! Så ner i sängen, i was fucking out as a light!


Sov som en stock, sov igenom larm, ca 10 ringningar på mobilen osv. jag var trött! Drog mig in i duschen snabbt, på med lite kläder och in på Ica, jag ska inte handla när jag inte har fått i mig kaffe eller frukost för jag kommer inte ihåg ett piss, går runt med lappen, smör, mjölk och kaffe. Glömmer helt bort att köpa någon föda till natten, inte ens en tanke på det. Så när jag väl kommer på mig själv är klockan tre minuter över nio, Ica stänger 21. Joy.
Men sedan har jag världens bästa karl i mitt liv, som kommer och levererar mat till mig på jobbet i natt. Bästa människan i detta universum, vad skulle jag göra utan honom!? Asså VA!

Sedan var jag inte allt för road över att inte ha smink, men orka, så länge jag har lite öga så orkar jag faktiskt inte bry mig, det är fan ingen skönhetstävling på jobbet. Hell no!
Nu är jag dock en aning trött, jag ljög jag är medvetslös, vill inget hellre än att åka hem och sova, men det går inte. Har början till skallebank då jag inte sovit med bettis och ska väl ta tabletter för här kan jag inte sitta med skiten.

I morgon/idag ska jag upp relativt tidigt och dra av mitt hem, måste verkligen röja mitt kök och dammsuga samt dra av golven. Har en säng som är knögfull av tvätt som måste vikas bla bla bla bla. Ja man hör ju vilken underbart bra dag jag har att se fram emot, sedan matlådor för veckan. Jeeeesesssss, tar skiten aldrig slut!
Nä nu ska jag hitta något att titta på, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar