onsdag 30 mars 2016

Så va jag ledig

i måndags, vaknade tidigt, skrota lite osv. Drog iväg och handlade med Tessie, fick min nässpray!
Efter det så tagga vi till Robert och fick mat samt nåt glasvin, satt och snackade ett bra tag. Mr hann dyka upp också, mycket trevligt.  Fick med oss inredningen också, anyway vi drog hem och började laga mat och mellan maten och allt annat gav vi oss in på fysiska aktiviteter. Ja som sagt vi däcka rätt snabbt efter att maten var äten och klar. Nån timma in i natten så vaknar jag, fryser så jag håller på att gå sönder. Går på toa och hämtar tempen sedan däckar jag. Vaknar igen nån timma efter och fryser så in i helvete tar febern. 39.7 Joy!
Ja som sagt morsan och jag har inget tak när det gäller febern. Vi får liksom alltid skyhög sådan. Så igår fick jag ringa mig sjuk igen! FUCK!
Well Mr stanna och tog hand om mig IGEN! När fan blir det min tur att bara skämma bort honom, jag är hopplös!
Anyway, jag somna nån gång och MR åkte hem, jag var uppe nån gång och pissa samt tog tempen, 38.5 alltid något. Hoppas in i helvete att skiten går över snabbt. Vila vila vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar