lördag 12 mars 2016

Ibland

eller rätt ofta kommer jag i säng så sent, inte nog med att jag var uppe i varv i morse, jag började dammsuga upp allt grus i hallen sedan lade jag ner, plocka saker, sedan ringde kollegan osv osv. När jag väl somnade sov jag ju som en stock. Vaknade upp och ville som vanligt inte lämna sängen alls, men vaknade upp med ett leende, drömde i vanlig oordning om Elfving, hjärtat och Mr. Vi befann oss på semestern, och bara känslan av glädje, att vakna upp glad, KORS I TAKET, och skratta för man skratta så fruktansvärt i drömmen var ju guld värt. :)

Fick i mig massor med kaffe och hade fått leverans med nya pryls till mobilen, fler skal så jag inte sabbar stackaren och nu går jag bara och väntar på plasten som ska sitta på skärmen. Tills dess får den liksom bli inlåst nattetid för vågar fan inte springa runt med den när jag jobbar.

Drog en pw, så idag ligger jag garanterat på plus sidan när det gäller kilometer!
Vi får se hur jag mår i morgon och hur pigg jag är om jag lyckas promenera något, tänkte försöka dra av mitt hem, det behövs verkligen. När man vaknar upp och går runt och skrotar och nyser av allt damm, ja då är det fan i mig dax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar