tisdag 1 mars 2016

Jag överlevde helgen!

Oh yes!
Lördagen var fan tung, men den piggades upp med ett besök från Mr, vart så chockad och glad så det fanns inga gränser! Det tråkiga var dock att han olyckligtvis tappade sin telefon i stentrappan när han var på väg ner till mig, asså babe, tyckte så fruktansvärt synd om honom. Sedan berättade han om sin kväll, fick massa pussar och kramar, och det gjorde att jag kunde överleva det sista timmarna på jobbet, men ack så jag längtade hem! Ni anar inte! Speciellt när världens mest underbaraste och hetaste karl ligger i min säng!
Men tiden den gick och jag åkte hem, när jag väl kommer innanför dörren så möter Mr mig nästan i dörren *flin* Anyway, det kändes helt magiskt att bara ligga tätt emot honom igen, och jag måste säga att jag är nog den lyckligaste människan på jorden när jag får spendera tid med honom. Bara att sova bredvid honom, känna hans hud mot min är ren jävla lycka!

Söndagen kom som ett brev på posten, och hör och häpna jag var ledig! Yey! Mr väckte liv i mig, och jag var fan inte på bra humör, jag gick runt och morra, sedan röt jag till och var allmänt äckligt otrevlig, någonstans där så kom jag på mig själv, att jag kan för helvete inte hålla på så här med humöret! Straffa någon som jag älskar för att jag har ett morgonhumör!
Jag drack mitt kaffe som Mr hade serverat fram, fixade det sista och sedan drog vi iväg mot Mall of Scandinavia där vi letade upp en Telia butik, tror jag att det var, ja i alla fall vi lämnade in telefonen som var kaputt, han fick även en lånetelefon, Android. Det är lite komiskt då Mr är helt en Appelanvändare, och där står han med en jävla äcklig Android som han så fint kalla den *flin*
Det var faktiskt komiskt att se honom använda telefonen.

Men jag förstår honom det är som att ge mig en Appeldator eller iphone, jag hajar fan inte ett skit. Det är liksom inte logiskt någonstans. Ja smaken är som baken helt enkelt.
Sedan gick vi och fixade Dead Pool biljetter. För att ha haft grava svårigheter att gå på bio så är jag stolt över mig själv att jag har gått på bio 3 gånger det senaste halvåret. Och faktiskt så har min fobi/skräck släppt en jävla massa. Jag är impad över mig själv!
Vi drog till Texas Longhorn i Solna för lite Frukost/middag innan filmen, och ta med fan va god mat dom har! Oh my lord!
Asså jag har världen mest finaste man i hela universum, han skämmer verkligen bort mig! Maten var som sagt helt jävla magisk, och jag trodde fan det hade brunnit i skallen på mig då jag för andra gången på de senaste tioåren tyckte att rödlöken var helt fantastiskt god! Det ni! Jag har alltid avskytt rödlök, tyckt att det smakar så fruktansvärt äckligt, men ikke! Det är rätt roligt vad ens smakpalett kan ändra sig längst åren. Jag är ännu mer imponerad.
Efter middagen med världens mest finaste människa, så drog vi tillbaks till mall of scandinavia och gick och såg som sagt Deadpool. Jag är helt kär i filmen! Det var en film just gjord för min smak, mycket action, blod, witty, snabb och rolig. Det enda jag dock störde mig på var som vanligt bruden, men jag kan bortse från det för som sagt jag älskade filmen! Oh my god! Bästa jag verkligen sett på länge :)

Anyway, efter filmen så drog vi till Mr, och landade i soffan, jag var helt slut jag fattar fan inte varför, jag hade fått sova osv. men en då så var orken som bortblåst. Vi landade i soffan i alla fall framför serier, och som sagt från att fått spendera en helkväll med massa god mat/bio till att bara landa i soffan och få hålla om honom, oh happy eller vad! Sedan ställde han sig dessutom och lagade mat medan jag låg och såg på mumien. Oh my god! Asså den här grytan han gör, det är som att dina innersta smaklökar blir uberknullade och smaksensationen som uppstår i käften går knappt att ens beskriva, its soooooooooooooooooooooooo GOOOOOOOOOOOD! Dessutom fick jag med mig en matlåda idag, gissa vem som har gått och längtat efter sin matrast sedan hon i princip vakna!!!!!!!

Ja efter maten, oh den var så god! Jiiisesss fucking Christ! Ja efter den kulinariska upplevelsen vart det några avsnitt av serier tills jag insåg att klockan tickade på och vi båda faktiskt skulle arbeta. Som sagt vi hamnade i säng, och jag kan ju säga så här, vi hade lite fysiska aktiviteter.
Jag trodde verkligen inte det var möjligt att toppa mina god damn orgasmer jag fått med den här människan, men god damn jesus! Det liksom hände igen, inte nog med att jag säkerligen hördes över hela Täby, men vi började med Oralt, och det är ju ett säkertkort när det gäller orgasmer, men sedan så nådde man i princip någon högre form av peak när  jag red honom, vi gav oss på missionären eller vad jag nu ska kalla det, klimax, men sedan var det ren jävla extas som släppte när vi körde på doggy style, asså jag vet fan inte hur jag ska förklara det, men det var något av det sjukaste och mest fucking skönaste jag fan upplevt. Det var som att både kroppen och hjärnan exploderade. Ja jiiisess fucking Christ om jag jag kom! Ja det var verkligen makalös jävla känsla. Vi kom i säng rätt sent, men i was out as a light.

Runt 17 tror jag Mr väckte mig med att han skulle gå, själv så gav jag honom en puss och somnade om, jag var inte redo att vakna. Så några timmar senare så vaknade jag upp, det enda som saknades var Mr, men han hade fixat en panna kaffe till mig innan han gick iväg till jobbet, sedan så fick jag en present som låg på min väska, en t-shirt. Asså va! Har jag världens mest omtänksamma och finaste pojkvän som skämmer bort mig! FFS! :) Nog med att jag älskar att han skämmer bort mig, älskar dock honom oavsett, och snart är det fan min tur att överösa honom med massa kärlek. I know! DET ÄR INGEN TÄVLIG! Men en då *flin* Nä men som sagt jag värderar varenda spenderade sekund, minut med honom ska ni veta!

Skrota runt i någon timma och sedan styrde jag kosan mot jobbet, och någonstans kände jag bara ilning i skallen, sedan började synförändringarna komma och jag hann ta migräntabletter innan hela huvudet höll på att promenera åt helvete. JAG AVSKYR MIGRÄN! Det är nog det mest vidrigaste som finns, så nu har jag en slänga av huvudvärk men det kan jag leva med tills jag kommer hem och får sova. Bara inte skiten hinner sätta igång på riktigt innan att jag tagit mig hem så är det lugnt, känner ju illamåendet men det ska nog gå bra. Jag har bestämt mig för att det SKA gå bra!
Natten, ja natten gick ju faktiskt bra, för andra gången nu under en period på ett halvår så var allt låst och stängt på södra uppgången, var i chock! Var fan i mig helt i chock och så glad att någon faktiskt kunnat det här med stängningen! Glad är jag!
Nu tycker jag faktiskt att klockan kan bli 7 så jag får gå hem! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar