torsdag 3 mars 2016

Har

haft en produktiv natt måste jag en då säga, hunnit med det mesta och håll i hatten! Rutinerna har följts till punkt och pricka, inga oinbjudna gäster. Hade två klottersnubbar som sällskap också på södra sidan så det kändes fan i mig extra tryggt. Jag kunde koncentrera mig på det jag skulle göra och som sagt trygghetskänslan var fan i mig oslagbar! Hann med allt administrativt även om det verkligen var på vippen att skita sig.

Dagens/nattens höjdpunkt var även idag, gissa! MATEN! Asså när jag vaknade upp idag så läääääängta jag efter matlådan på jobbet, jag hade delat upp maten igår som jag fick från Mr så det var värt väntan!!!!! Mina smaklökar jublade, asså det var så munknullande himmelskt gott så ni fattar inte!!! Är så tacksam och glad, så helt fantastiskt bra vecka so far, who knew!? :) Ibland så!

Okej nu vet jag garanterat att Berta-Britta är på väg för nu fylldes jag av så mycket känslor, så jag sitter fan i mig och grinar! Jag som skulle skriva egentligen ett inlägg om massa annat. Ja, ja nu måste jag fan i mig ta tag i stationen, jag ska dessutom langa upp metron. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar