lördag 15 augusti 2015

Andra dagen

då Fröken är rökfri, ja jag börja ju tyvärr bolma förra året igen då jag hade vart rökfri i nästan ett år.
Varför jag håller mig ifrån ciggen just nu är rätt enkel, min hosta from hell. Orkar inte, och den har faktiskt lindrats något fruktansvärt. Jag kan t o m sova utan att behöva vakna upp mitt i all misär.
Visst jag hostar fortfarande men fan inte lika illa, nu är det någon form av ret/torrhosta.

Anyway, i morse skulle Fröken sova, då dundrar grannen igång med sång, och något vackert var det garanterat inte, det bankades och någon skrek till karln att hålla käften. Instämde helt!
Men att vakna upp till helvetet gjorde fan inte saken bättre, vart på så dåligt humör, det är som morsan kunde gå och nynna och brista ut i sång, asså, förbannad är bara förordet. Jag vet inte varför det är så provocerande  men jiiiiisesss ilskan bara blixtrar fram. Shit hits the roof!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar