måndag 3 augusti 2015

Kom hem till Mr

i söndags när jag väl hade slutat och han var fortfarande vaken!! Oh, lycka när jag kliver in och ser honom stå helt naken i köket och ser så sjukt inbjudande ut *slurp* Holy mother of god att mitt hjärta rusa i 190, han är skapt som en adonis. Lord! I just want him all the fucking time! Cant get enough!

Anyway, vi snackade lite om hans kväll, min tråkiga arbetsnatt och sedan lade vi oss, bara att få ligga nära honom, makes me happy! Var dock orolig över hur jag skulle sova, i och med att jag vägrade ta några som helst tabletter, men det var fan i mig ingen fara, slockna som ett ljus.
Vart väckt tydligen runt tre då Mr klev upp, det har jag inget minne av, men han väckte mig vid fem igen. Fick spendera en helkväll med honom innan jag var tvungen att infinna mig på jobbet, men som sagt i gots to pay my motherfucking bills. Anywhooooo, jag fick en present av honom as well, en av hans tändare, babe is the best ever. :)

Natten gick smort som satan, vart ett glädjeskutt samt vrål när jag såg Ronny komma uppför trappan! Hell to the yes, nu är ta med fan hela arbetsstyrkan samlad igen och nu slipper jag dessa sommar-miffon, Ja alla har ju inte vart usla, absolut inte! Fatta mig rätt, kul med nytt folk, men gör era jobb! jag är tacksam över fasta kollegor. AMEN!

Så om 2 h går jag av, tänkte att jag skulle handla på vägen men jag orkar fan inte, har inte en brödskiva hemma, men vet ni vad, fuck it. Det finns affärer som har öppet till 22. Samt så tänker jag faktiskt landa i säng innan 10 idag och inte sova bort hela dagen, måste tvätta och städa för nu har det gått så lång tid att dammråttorna attackerar mig. Sedan blir det att boka flygbiljetter till Dublin baby! Hell yeah!
Nä nu ska Fröken jobba over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar