fredag 14 augusti 2015

Måns är så rolig

nu när du fyller 90 år så vad önskar du dig! Kul, very funny!
Jiiisesss, asså jag behöver inte bli påmind över den dagen tack så mycket!

Ärligt, så länge jag har min hälsa så är jag glad.
Sedan så har jag redan det absolut finaste och viktigaste i mitt liv och det är mina bästa vänner och speciellt Mr. Vad mer kan en brud önska sig?! Så länge jag har det i mitt liv är jag nog den rikaste och lyckligaste i hela detta universum ska ni veta!

För jag hade aldrig någonsin trott på vederbörande om de hade berättat att jag skulle hitta en lägenhet bredvid bestie nr 2. Jag är så tacksam över den hjälp jag fick från båda besties!  Vad vore jag utan er!? Och jag hade aldrig någonsin trott att jag skulle hitta mitt livskärlek, som är det garanterat bästa som har hänt mig någonsin förutom mina besties och lägenheten!
Så behöver jag födelsedagspresenter, varenda dag är en fucking present med dessa människor i mitt liv! Så det var mitt svar till Måns och dessutom fyller jag inte 90 fast man tro det ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar