tisdag 25 augusti 2015

Fick

en sådan där smärtchock i kroppen tidigare idag, som jag fick några veckor sedan hemma hos Mr när jag seriöst trodde jag skulle dö.
Jag skojar inte, helt fruktansvärt, ringde sjukvårdsupplysningen och dom sade att jag skulle åka in om det inte gav med sig.
Har vart med om det här 2 gånger tidigare och det var efter min operation i handleden, trodde seriöst att jag skulle dö.

Att svettas av att man har så ont i kroppen och inte kunna sitta stilla för hela du gör så fruktansvärt ont, du lägger dig till slut på golvet för benen håller inte, du gaspar efter luft, och skakar för det gör så ont.
Nu har jag lagt mig i soffan och är helt utmattad, har inte lika ont längre, men rädd för att det ska komma igen, och rädd för att jag ska dö, not my time to go.
Nu är det bara vila som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar