lördag 29 augusti 2015

Dryper av svett

var på apoteket, och promenera för jag saknar att röra på mig, kanske inte det smartaste men gjorde det i alla fall, gick även tillbaks, är helt slut och genomsvettig.

Skitsamma, jag var bara tvungen. Men nu blir det att ta det lugnt en stund innan jag ens kan tänka på något annat.

När jag väl kom utanför dörren så såg jag miljoner prylar överallt, grannen håller på att flytta, jiiisess saknar inte det alls, snackade lite, och hon vart så förvånad över att det gått 1 ½ år sedan jag flytta in, fort går det!

Funderar på vad jag ska ta tag i, om jag ska ta och laga lite mat, har inte riktigt vart hungrig den senaste veckan, inte så konstigt.
Har fryst in typ hur mycket korvstroganoff som helst, men funderar på att göra något enkelt.

Babe sitter på inkbash och gaddar sig, är fruktansvärt sugen på att gå dit, men att behöva ta en konfrontation med chef, kollegor osv. vette fan om jag skulle orka, fast jag skulle nog bara be dom dra åt helvete.
Ja, ja, nu ska jag ta lite mer hostis och pusta ut, sedan blir det mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar