torsdag 27 augusti 2015

Vaknar ännu en dag

vid klo 9, jag har sovit som en stock, men vakna då upp av att jag nyser och poff så ligger jag i snorpölen igen, snor överallt! Jag blir så trött på det här, hostar och där kommer det upp femtio liter slem. Asså ska det vara så här!?
Ryggen är garanterat paj, värker av allt hostande och låter som ett rostigt, ooljigt, sågverk där inne, Gah!

Babe va ju ute igår, och hade hört av sig i morse någon gång, och frågade om han fick komma över, asså han behöver ju inte ens fråga, han har ju nycklar, och mitt hem är hans, men vilken tur att han åkte hem! Hade fan inte kunnat leva med skuldkänslorna om han hade blivit sjuk. Så tur där att han tog sitt förnuft till fånga, för han får inte missa spelningen, premiären och sin gaddning! Det finns inte på världskartan!

Oj vilka drömmar jag haft i natt igen, denna gång dock inte Dublin men vi var och tågluffa, jag, Elfving, Hjärtat, Babe, Rebecka och Frida och hennes karl.
Jaha vad ska man sysselsätta sig med idag då? Hur mycket film och serier kan man se på? Jäääääävligt mycket!!! Jag vill bli frisk nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar