söndag 9 augusti 2015

Jag

önskar jag hade haft min mobil med mig i morse då vi var uppe på taket hemma hos Mr, det var sååååå fucking nice! Glömde ju faktiskt berätta om det, snacka om vyer! Pretty, soooo fucking pretty.

Idag så väckte han mig men var så trött så orkade inte kliva upp och umgås, hade liksom aldrig orkat jobba, det sved lite, för jag försöker ofta se till att kunna hänga en stund innan vi ska jobba, men idag var det kört. Satte klockan på 18 sedan så ringde Elfving mig vid 19 då hade larmen avlöst varandra och jag ville bara sova vidare.

Shit happens, kvällen var seg som tjära, men efter min 4de kopp kaffe så kände jag mig i alla fall någorlunda levande.
Hade verkligen panik i morse när klockan slog tolv.
Well, well, tror det är all ångest och oro i kroppen för just denna veckan som har vart roten till allt ont. Får se hur det kommer gå i och med trippla arbetsuppgifter. Jag kommer nog vara rätt mör när allt kommer omkring.

Anyway Babe är fan för jävla ubersöt, jag vet inte varför, men i stilen thanx 4 putting up with me kom ur hans käft, det är snarare han som ska ha all eloge! Det finns liksom inget att putt up with, ur pure love and joy babe! Du är ren lycka.
Ibland skrämmer det dock mig att du har sådant tålamod, jag som är nubie, verkligen nybörjare när det gäller relationer. Så om det är någon som ska ha ett tack så är det du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar