onsdag 12 augusti 2015

Jag måste intala mig själv

att det kommer bli bra, att det kommer att gå, jag fixar det här, men det är ta med fan svårt att hålla humöret uppe just nu.

Det som möjligtvis motiverar mig en aning är Oktober. Inte långt kvar, eller något.
Jag skulle egentligen ha kört båda sidor denna vecka för att hinna anpassa mig, men är helt seriöst uttömd på glädje när det gäller arbetet. Det försvann samma sekund jag fick veta att Robbin och Ronny kommer försvinna, känner mig helt sänkt och deppig.

Tänk att tiden bara springer iväg, det är redan Augusti, trodde faktiskt inte att vi var i mitten på månaden, trodde det var början, så förvirrande är det att jobba ibland. Vips är det någon helt annan dag.
Har även ångest för min födelsedag, blah, every year. Vad är det jag inte har ångest för just nu!?
Asch jag orkar inte ens skriva mer. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar