onsdag 12 augusti 2015

Han kom

innanför dörren och nu ligger han och sover, han är så söt, men insåg att jag inte kunde ligga still eftersom min Berta-B börjar säkerligen snart, kroppen håller på att cpa sig som vanligt, det kryper, ont i magen och sömn är det nog inget tal om på ett tag tyvärr. Funderade på snorquille men tog faktiskt några glasvin igår och dessa ska man fan inte kombinera med alkohol, man ska inte kombinera några tabletter punkt.

Anyway, jag har verkligen den finaste, underbaraste mannen någonsin i mitt liv, och nu när jag legat och bara tittat på honom medan han sover så undrar jag hur jag hade sådan jäkla tur att snubbla på dig? För han är ett under! Något bra måste jag ha gjort i mitt liv! Fan va jag älskar dig!
Nä nu ska jag snubbla ner i sängen och fortsätta titta på dig medans du sover, creeeeepy i know, men det är ingen annan jag skulle vilja ödsla min vilande blick på än dig. Its just You!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar