onsdag 19 augusti 2015

Asså ännu en dag

Som börja med ett rent  kaos på jobbet, var så nära på att gå hem, sedan kom du och fick bevittna mitt dåliga humör från hell. Jiiiisess, i missed u!
Ville inte för mitt liv att du skulle gå, mitt hjärta brast en aning.
Dock så gjorde Mr min kväll med sin närvaro, utan det hade jag seriöst gått sönder.
Känns som att den stabila, alltid vart min stabila bit, mitt jobb, är fan rent utsagt ett dagligt helvete numera, och det är bara ett stort Fucking kaos. Inferno. Inget är stabilt, det är som hela havet stormar och lite till.

Det var därför jag fråga, are we ok, för jag vågar fan inte ta något för givet, det känns som att bara jag har dig, hjärtat och Elfving + några till i mitt liv så är jag okej i  det privata, och där började jag gråta igen. Asså jag vantrivs här! Jag vantrivs med min tjänst, och jag innerligt hatar att behöva befinna mig i denna situation just nu! Hatar att SL har fuckat up mitt liv. Min tjänst, mina kollegors tjänster och framför allt säkerheten. Nu är den fan i mig lika med noll, jag kan inte klona mig, så lycka till när någon station som min börjar brinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar