söndag 23 augusti 2015

Det har

vart en fantastiskt bra helg, med massa kärlek från familjen.
Det har vart en känslomässig helg, speciellt nyheterna om hundens hjärta, max 1 år att leva. Ja det gör nog mest ont om något. Utöver det så har det vart en massa skratt, god mat och stressfritt. Precis vad jag behövde. Saknar dock att hjärtat var med men han åker ju knappt utanför tullarna. Aaaaw well måste försöka hitta en dag med kvalitetstid.
Försökte sova men det gick som det gick så det kommer bli en låååång natt, aaaw fuck it, jag ser en då fram emot att dra av ett gympass i natt. För det är precis vad det är. Motion i 190 går numera 1 mil om natten och snacka om att jag får slita, men på något felknullat sätt så hatar jag det men älskar det en då.
Varför känner jag att jag har gjort bort mig? Känner ångest, för vadå? Undra om jag sade något dumt till Elfving? Eller om det är min alkoholångest från igår. Ja, ja ska höra av mig till Elfving snart en då, då lär jag få svar på tal. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar