lördag 1 augusti 2015

Påse skridskor

det beskriver hur jag ser ut och mår. Yes, not pretty!
Mr låg och sov när jag kom innanför dörren, han låg och gav ifrån sig sina små ljud, så sött, och varenda centimeter av den här karln är bara a sight for sore eyes , hans totala existens är bara vacker, varenda centimeter av denna människa är så fantastiskt perfekt, han är såååååå snygg, sexig, fin, vacker och helt jävla total, fenomenal och jag får liksom nypa mig själv rätt ofta för att han faktiskt finns i mitt liv.
Jag höll mig vaken en stund innan jag kröp ner bredvid honom, tog hostmedicin, c-vitamin osv. allt för att dämpa hosthelvetet som har hållit mig vaken i snart en vecka. Mådde verkligen skit, och tror ni inte så fort jag lägger mig ner så börjar helvetet på jorden igen. *suck* Min största oro var att Mr inte skulle få sova en blund p g a mig, han skulle dessutom upp till grönan och ha en heldag med sin syrra så var inte så pepp på att sabba hans sömn.
Han klev dock upp strax innan elva och innan han gick så klev jag också upp, lönnlöst att ligga och hosta och hosta och hosta, så tog i akt och koka mig Devils Dick. ( Riven färsk ingefära, citron och honung) Sedan satt jag vaken till runt tolv och tog nya tag med sömnen. Somna runt 13 och sov ca 5 h tills jag var tvungen att stiga upp till ännu en dag av just hosta.
Well börjar det inte ge med sig på måndag får jag helt enkelt släpa mig till läkaren och jag hatar att behöva ens tänka på det, för doktorer, just No!
Asch det ger med sig, soon!
Snackade även med morsan i dagarna, kors i taket! Ja hon är helt världssämst på att höra av sig, asså om hon inte kan ringa ett mess på fejan eller ett mail FFS! Ska det vara så svårt? Tydligen. Blir så trött, och jag orkade inte ens ödsla energi på att ta upp kattknullaren, så länge jag slipper idioten så är jag glad! AMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar