söndag 9 augusti 2015

Snacka om att min dygnsrytm är

heeeelt  skogen, jajemän, mer urkukad kan den fan inte vara!
Fredags kom jag hem efter en jävulsknatt på 1 h sömn, däcka som ett ljus, sov och drömde det porrigaste drömmarna ever! Mr var min lärare och vi gjorde i princip allt man inte ska göra. Vaknade upp och slängde på mig kläder styrde upp, och efter mycket om och men började jag laga mat. Frida kom också innanför dörren så hon fick se mig springa och vimsarunt en hel del. Det vart griljerade havskräftor med, persilja/smör/vitlök/riven parmesan samt lite kryddor och en skvätt citron, huvudmenyn bestod igen av en kantarell/karljohan omelett i ugnen. Någon gång mellan kräftorna och omeletten så kom även hjärtat, han fick vin och mat. Vi satt och snackade några timmar, båda fick en skål med glass innan vi avrundade kvällen. Frida skulle hem och hjärtat till A.
Han försökte locka med sig mig men i och med mina värkande handleder, samt hosthelvetet så insåg jag mina begränsningar. Jag satt där emot och funderade en jävla massa över jobbet, snacka lite med Tessie och tillslut kunde jag inte hålla mig vaken längre utan däcka.

Efter ca 5h vaknade jag upp, asså seriöst! Strax innan nio, ett skämt!
Men då tyckte min sargade kropp att jag sovit precis det jag behövde! Jiiisess, så jag klev upp och fixade frukost. Satt och kolla tv ett bra tag, sedan dammsög jag i 2 minuter insåg att fuck no! Gick och lade mig närmare halvtre, vaknade vid 17, somnade om med huvudvärk. Vaknade vid 19 när Elfving ringde. Tack och lov! Men där någonstans insåg jag att jag satt i skiten.

Yes kul, när ens dygn blir fucked!
Anyway, resten av lördagen spenderades med att styra upp, fixa en tårta till Mr, hade även med katarellomeletten. Vi satt och såg på newsroom och sedan vart jag ner tacklad i sängen, asså vi är inga amerikanska fotbollsspelare, men jiiiisesss som jag skratta! Herre gud!
Jag vet inte om han bara var snäll om tårtan men den var i alla fall någorlunda ätbar. Jag är mest stolt över vaniljkrämen.
Skitsamma oavsett mat och bakning så är jag bara lyrisk över att få spendera tid med honom. Nu måste jag bara försöka hitta min sömn, asså det här är inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar