torsdag 6 augusti 2015

Känslan som infinner sig

när man sovit 1h och mår så illa av att man är så trött. Lycka! Said no one ever.
Var hos Elfving på middag, fast utan middag för jag var inte ett dugg hungrig, konstigt! Eh nä! Träffa även Kailee, satt och snackade lite.
Det var inte hostan som höll mig vaken den här gången utan faktiskt alla ändringar som kommer att ske i samband med att de ska stänga andra uppgången, och alla och då menar jag alla nya arbetsrelaterade moment.
Snackade just med Chefen om kvalitén, att det kommer inte hålla samma nivå nu som i framtiden, det finns liksom inte tid för det, samt så tänker jag faktiskt inte arbeta ihjäl mig heller, jag menar jag ska göra ett arbete för mer än 3 personer. I don´t think so. Dessutom får jag inte mer betalt för det.
Nä det får fallera så mycket det vill. Sedan tror jag att jag håller på att få inflammation i mina händer, för snackade med Benny som en då har haft det ett antal gånger och han gav mig ett varnade ord. Så idag ska jag försöka ta det extremt lugnt. Sedan kan jag inte förstå, inte haja, alla dessa sämre ändringar dom tänker göra *suck*
Jag förstår inte att de ska förstöra kvällstjänsterna som jag hade tänkt söka, asså jag hade ju tänkt att byta från nuvarande natt, men jag vet helt ärligt inte om det går nu när 63 tjänster försvinner.
Allt är bara ett kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar