lördag 1 augusti 2015

Igår fick jag

besök av världens bästa karl på jobbet, my man :) Lyckan var helt enorm. Babe, han är bara bäst :)
Sedan gick min natt undan, jag vart hemskickad från jobbet 30 minuter tidigare och sedan snackade jag med Becks, och som avslutning pusskalas med världens bästa konta Mats.

Kom innanför dörren och efter ett samtal med Elfving om mat, för hon frestade mig med det ena efter det andra i telefonen var det ju kört för min del, gick ner till Ica och handla nattmacka.
Sedan så kröp jag ner bredvid Mr, vaknade till efter ca 1½ h av världens smärta i kroppen, trodde seriöst jag skulle dö. Det kändes som tusen och åter tusen explosioner och det gjorde så fruktansvärt ont, satt och skaka ett bra tag, till sist slängde jag i mig alvedon och då ska det påpekas att jag vart uppe ett jävla bra tag, så när jag somnade var klockan säkert närmare ett på dagen igen. Var helt matt och så trött. Vaknade upp 17 men somnade om i en timma tills Babe väckte liv i mig.

Han gjorde dessutom matlåda till mig idag, asså vad jag älskar denna karl.
Min största rädsla och den är enorm kan jag lova, är dock att han kommer tröttna på mig, på alla sätt och vis. Find me booooooooooooooooooooooooooooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnng!

Anyway, jag är så trött, satt på tåget in och ville i princip somna så det här kommer bli en lång natt. Jävulskt lång och fan om jag inte får sova i morgon vet jag inte vad jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar