tisdag 25 augusti 2015

Jaha

Då har jag gått och blivit sjuk, hostat sönder mig och mår så jävulskt dåligt.
Snacka om timeing!
Är verkligen så sur, sur för att jag är sjuk och för inställda planer, för jag hade en heldag planerad till Babe i morgon, skattjakt, dvs, men han informera mig igår om att vi skulle ut med Kailee, vilken tur att han sade det för jag fick lite panik och fick avboka massa saker. Hade ju tänkt skämma bort honom deluxxxxxx, men nu blir det inget med det, sedan gick jag och vart sjuk också så, fuck it, får göra ett nytt försök. Men jag är fortfarande lite besviken. Men men, tacka fan för att jag körde på avbeställning t o m 24 h innan. Jiiiisesss. Ja jag är bitter, jag  är sjuk, tycker fruktansvärt synd om mig, och speciellt min dag som jag hade planerat som gick åt helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar