tisdag 18 augusti 2015

Dagen

Börja med att jag vaknade upp och ville i princip försvinna, vaknade skvalpande till mitt eget blod, och det var ta med fan blod överallt!
Joy!
Anyway fick sova i alla fall ca 13 h. Va helt slut igår. Så idag har jag verkligen inte vart trött någonstans och det behövdes väl i och med monsterpasset som väntade.
Gled förbi södra uppgången då jag hade tid på mig, den var låst! Hör och häpna så jag fick ju i princip låsa upp skiten, hade ärade kollegan också stående där och undra va fan jag höll på med! Förklarade dock att den stängs och ska vara på utpassage, men i och med att vi saknar sådana dörrar så stänger vi av allt förutom besam dörrarna. Han tyckte jag var galen, men jag återgick till min sida och börja förbereda. Han kommer inspringande och tar sina grejer, försvinner. Dock så gick det inte mer än 20 minuter så kommer en hjord av resenärer och säger att dörrarna är låsta på södra sidan. Bara för mig att promenera dit igen och låsa upp skiten för andra gången på denna kvällen. Då har stolpskottet gått tillbaks och låst dörrarna. Asså! Why!

Anyway, stängningen gick relativt och att jag hade att göra i natt. Satte mig ner första gången på hela natten vid 4 då Elfving ringde mig, hann äta och sedan var det ta med fan upp och hoppa igen. Det blir ett jävla spring om nätterna, hittills har jag gått över nästan 1 mil på jobbet, så det blir ju motion i alla fall. Men fuck va stressigt det är.
Jag är inte heller den som gillar att fuska, eller göra ett dåligt jobb, men inser att jag kommer inte orka om jag kör på så här. Kommer vara sjukskriven inom några dagar. Så i morgon måste jag lägga upp en ny strategi.

Fan är så trött så jag vill spy!
Nä, nu vill jag bara åka hem och gråta och glömma att jag någonsin jobbade här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar