söndag 23 augusti 2015

Torsdagen

vart helt urfuckad, somnade någon gång efter halv fyra, vakna när jag vakna. Var vaken några timmar och sedan sov jag oroligt.
Fredagen kicka jag upp vid 9, kaffesugen, visst! Så efter en rejäl frukost så styrde jag och Elfving upp och åkte till Norrtälje. Jiiiiesess resan dit tog 2 h och lite till.  Men väl värt det, det var sååååååå fint, och såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå trevligt hos Elfvings mamma och plastpappa. Vi fick mat och bara varva ner och njuta. Vi stannade några väl spenderade timmar, och bara verkligen njöt!
Snackade, fick mat i massor och då menar jag massor, när vi skulle åka därifrån var det snarare rulla, hade behövt en skottkärra vardera.
Det som tog tid var resan dit och ifrån men utöver det helt jävla fantastiskt!
En dag av kärlek och bara mys, går till minnesböckerna.

Sedan vart det Vallentuna på lördagen, hem till mamma.
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD så mycket mat!!!! Asså hade behövt ett regemente att äta upp allt!
Kärt bemötande med mor, men som vanligt kan hon inte hantera alkohol, och vart kanoners. Sedan ,  kläcker hon ur sig att hunden kanske max lever ett år om hon har tur för hon har hjärtfel.
Det vart en form av gråtfest tillslut. Fatta mig rätt jag älskar morsan, men kunde hon inte sagt det här tidigare????

Jag vet inte ens vad jag ska känna och tycka och tänka! Förutom att jag är evigt tacksam över att Elfving var med mig, men en då!
Well, hon vill träffa MR men det blir fan under städade förhållanden utan alkohol osv. Anyway, måste låna hunden en helg innan det är försent.
Usch va jag har gråtit och gått sönder. My dog. My love.
Och vad jag saknar dig! Dear boyfriend.  I miss the fuck out of u!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar