onsdag 6 januari 2016

Äntligen kommit igång med promenader.

Det är som balsam för själen, ja förutom att bli bortskämd av universums finaste, bästa, fenomenala, helt uberunderbara, fantastiska pojkvän. *flin* jag kommer återkomma till honom.
Lyckades idag komma upp i lite drygt 13 km, min kropp mår så mycket bättre av att röra på sig, istället för stillasittande jobb 24/7, visst jag har promenerat dagligen men inte i samma utsträckning som nu. Cause im back babe!
Än så länge har jag även fått sova, så sömnen har inte börjat muppa sig, behövdes liksom 5 dagars vila och vips så mår jag mycket bättre. Visst, när jag sover så sover jag verkligen som en stock!

Fick även celebert besök igår av Mr, han gjorde absolut min natt. Visst, jag ville bara slita av honom kläderna och bli tagen våldsamt, framför varenda kamera men maten kallade d v s 15 min rast och sedan på arbetet igen. Blir fan bara kåt av tanken, ja, ja.

Anyway, morgonen spenderades med att hälsa på alla stammisar och snacka tills jag vart hes, det värmer riktigt inombords att veta att man vart saknad. Sedan vart jag avlöst av en lyrisk kollega som t o m kramade mig, som generellt sett inte rör människor i och med bacillskräck. Så om jag var glad! Det enda som verkligen skar i hela själen var växten! Den var snustorr, och några enstaka grönakvistar kvar, men nu jälvlar, om det är något jag ska göra så är det rädda stackaren.

Anyway, längst hela natten hade jag ju sprungit runt med massa flashbacks från olika tillfällen med Mr, ja porr i all ära.
Bara några exempel var ju incidenten på köksön, bland annat mina första fontänorgasmer, hans kuk långt ner i halsen. När vi gick loss på varandra från tunnelbanan på vägen hem. Ja ni fattar, ett arbetspass kan bli så jävla frustrerande långt! Men det gick riktade all energi och ilska mot att jobba.
Bara tanken på att han och hans heta kropp befann sig i min säng, gjorde att jag höll seriöst på att tappa vettet!

Kom innanför dörren efter mycket om och men, och vad har Mr gjort, jo Vitlöksbröd och det fanns dessutom baguette, prosciutto och skagenröra, asså va! Seriöst!
Denna man! Ni fattar inte, jag måste ofta och då menar jag verkligen OFTA, nypa mig själv för att verkligen se att jag fan inte drömmer eller att någon driver med mig! Snacka om världens bästa man!
Det finns en anledning till att jag tackar fan universum och honom för att han existerar i mitt liv, han är liksom kärlek, det är sådant banalt ord, och även love of my life, det beskriver inte vad jag känner för honom för det är så mycket mer, alla ord blir så banala. Ibland önskar jag att vi kunde byta känslor bara över en millesekund så fick han känna hur mycket han betyder, hur mycket jag älskar honom, hur har får mig att må.
Det är liksom som något jag aldrig upplevt tidigare, och jag är bara så tacksam över att han finns i mitt liv.

Och om, Om den här karln kan laga mat! Oh yeah! Vart munknullad deluxx av brödet, och var ju hungrig som en varg efter träningspasset på jobbet. Det var helt himmelskt! Himmelskt fucking underbart Gott!
Satt i alla fall i soffan och åt och mös, så får jag ett mess på messenger och då är det Mr som fortfarande är vaken. Hoppa upp rätt snabbt och våldgästa honom i sängen. Lycka!
Borstade tanden och kröp ner bredvid honom, och det är inte mycket den här karln behöver att göra, "pilla på mig"i princip så är jag i gång.
Trodde för övrigt inte att min "mojo" skulle fundera då jag var heltslut men oooooh no!
Ja inte nog med att vi båda gillar oralsex, men asså ingen får mig att skrika som han! Lord Jeeessuussss, vad mina grannar måste hata mig, varenda gång han borrar ner sitt ansikte mellan mina ben! Och dom har nog vid det här laget både googlat honom samt dvs sökningar, för namnet kan dom redan *skratt*
Att den här mannen får mig att komma så hårt är liksom helt sjukt! Inget negativt menat, tvärtom! Fucking amen and hallelujah! Sedan att jag älskar oralt, hans kuk, hans kropp, damn nu måste jag fokusera mina tankar på något annat! Damn it! I love 2 suck his dick! LIKE I LOVE " SUCK IT!
Dock så känns jag rätt öm i de nedre regionerna idag, väldigt öm. But happy *ler*
Fick dessutom sova med världens bästa karl så jag är glad, happy :)

Bara jag tänker på honom så ler jag, han gör mig så lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar