lördag 30 januari 2016

Börjar känna mig som superwoman!

Räddare i nöden Nr 2 har en karl som står med sina två hundar i biljetthallen, trodde han väntade på någon men efter att det inte är en kotte på stationen förutom han och jag så kommer han fram, står och skruvar på sig och lyckas tillslut skamset kläcka ur sig, -får jag låna telefon, för jag har låst ut mig själv och kommer inte hem.
Så ta daaaaaaau, telefon, tack och lov fick han tag på vederbörande sambo och vips så kunde han komma hem och in! Han var så tacksam :) Tackade hjärtligt och gick.

Det gjorde inte nummer 1. inte för att jag förväntar mig något tillbaks från Lovisa, men ett tack! Här kommer enkelt hyfs in.
I alla fall så är jag uppvuxen med den instinkten.
Well lyckades göra en människa väldigt glad om inte annat :)

Sedan kom faktiskt Mr, yes vart helt chockad då han kommer gående i biljetthallen, tappa fan hakan och lite till *ler*
Han hade med sig massa choklad, asså är han bara världens finaste människa på jorden! Seriöst, hur lyckligt lottad är inte jag som har en så underbar människa i mitt liv!!!!!! Och du ser, du kan visst! Som jag skrev tidigare, u do so much for me :) Asså jag älskar dig, och mitt hjärta hoppar dubbelvoltar varenda gång jag ser dig.
Jag är bara helt lyrisk #happiness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar