torsdag 28 januari 2016

Då har sökningen

Trillat ner, ja eller i alla fall förslaget och jag kan konstatera att det har ännu en gång blivit sämre.
Robin hörde också av sig i natt, och frågade om jag skulle söka "min" tjänst, och det är självklart ett förstahandsval, dock så sade jag till honom att faktiskt tänka på sig själv.

Jag kan inte ha det på mitt samvete att han inte söker tjänsten för att vara snäll eller schysst, man måste fan tänka på sig själv, i alla fall i denna sökningen, det finns inget Mr eller Miss niceguy i det här. Jag pendlar mellan ett flertal stationer och jag kommer i princip söka allt jag kan tänka mig, mellan himmel och gjord. Denna gång är fan i mig rysk roulette.
Tidplanen ser ut som vi tidigare informerat om;
2/2-16/2; Sökperiod
19/2; Resultatet anslås
7/3; Nya tjänster träder i kraft

Anyway, fuck it.
Jag har fixat en överraskning till Babe och den får han nästa vecka *flin*   Oh kan klockan tick på nu, jeeeesusssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar