söndag 31 januari 2016

Tog helt enkelt och

beställde kaffet med Babe vi ska dela på detta, succé! YEY!
Idag har jag minsann vart flitig, jag hann tvätta, pyssla, hämta paket och naturligtvis med Pwn.

Mr ringde och väckte mig, TACK OCH LOV! Herregud! Jag hade minsann somnat om deluxxx, och vart så fruktansvärt förbannad på mig själv när jag insåg hur mycket klockan var! FAN säger jag bara!
I alla fall, FAN, den som ger sig! Jag tänkte inte sitta på mitt lata arsle en sekund, så jag tog som sagt tag i det som skulle fixas.
Det enda jag inte riktigt hann med var att laga mat. Ja, ja. I morgon eller något sådant! Det blir sviiiiinbra!
Sedan har jag vart flitig på jobbet, jajemän, bokat läkartid styrt upp en jävla massa uppgifter, tänkte kolla igenom placeringen strax.

 Man kan om man vill *flin*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar