måndag 18 januari 2016

HOLY SHITBALLS!

va trött och sliten jag är! Jag är helt slut! Som en urvriden gammal disktrasa.
Det var ta med fan ett gympass deluxx till ett arbetspass! Jag glömde ju naturligtvis rulltrappan på, så fick jag försöka hasa mig till andra uppgången och stänga av skiten, det gjorde kopiöst ont i kroppen. Det var liksom som benen inte ville bära något mer. Nu har jag parkat mig i stolen och här kommer jag sitta om inte någon kommer och lyfter upp mig med en "forklift"

Anyway, igår morse så tog jag mig till Mr, missa naturligtvis alla anslutningar, åkte i god ro till Östra där jag gick runt och frös. Däremot så älskar jag att åka Roslagsbanan på morgnarna när det börjar ljusna och så ser man på vinterlandskapen, det är liksom något rogivande över det.
Kom innanför dörren och vem är fortfarande vaken!? Om inte universums finaste människa *flin*
Åt en yogurt och snackade lite innan vi gick och borsta tanden för att sedan bädda ner oss.

Att krypa ner med någon som man innerligt bara älskar är världens bästa känsla! Att ha honom nära, är lycka. Hade lite problem med sömnen men det gick bra tillslut, och om jag sov! Mr nämnde att jag snarkat men asså jag måste verkligen ha låtit som ett sågverk för min hals var fan fucked när jag vakna. Naturligtvis var han ju vaken innan mig, och jag hann väl slumra till och vakna upp igen, för då var kaffet klart. Det finns liksom inget bättre en att vakna till mannen i mitt liv och kaffe.

Vi kolla lite på serier och sedan kände jag stressen över natten, så vips var jag in i duschen. Var så trött, inte vanligt trött utan trött i kroppen, men det kan ha och göra med att jag faktiskt tog ut mig helt den här veckan. Kroppen har fått vila, ha ha, jag skulle kanske inte säga vila! Men kroppen hänger liksom inte med i alla ryk. Speciellt inte all träning den får, inte nog med min mil innan jobbet men den får ju 3- 4 h kroppsligt arbete varenda natt, samt en jävla massa spring.
Jag får väl se till att ha en vilodag eller två i veckan.
Fridalainen trilla också in hos Mr, och hon hade med sig skatter! Jajemän! Till mig dessutom!!!!!
Jag fick en matlåda av dess like, I HAPPY! YES!
Så vi hängde ett tag, kolla lite mer på serier och snackade, sedan börja tiden ticka för min del och Fridalainen skjutsade mig till jobbet, helt enkelt evigt tacksam!

Jag måste fan nypa mig själv rätt ofta, för jag blir fan i mig tårögd bara jag tänker på det, men asså va! Jag har verkligen helt fantastiska människor i mitt liv! Asså jag är så tacksam!

Frida tog sig vidare hem och jag trilla ner på jobbet, och som sagt jag hade en föraning om hur det skulle se ut och vara idag, men det var sååååååå mycket mer! Så är det någon som är slut så är det jag! AMEN!
Runt två så kom Mr förbi, och gjorde min natt och resten av veckan i princip. Som sagt den karln behöver fan bara visa sig och jag är fan helt såld!
Han är bara ren kärlek, ni fattar inte! Jag skulle kunna försöka förklara, men det går liksom inte, his just it!
Nu hoppas jag verkligen på att timmarna rinner förbi för just nu skulle jag kunna somna på stört. Funderar på att lägga pussel eller sysselsätta mig med vad som, som håller sinnena vakna.
Nä over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar