torsdag 28 januari 2016

En ledigdag

spenderades med att dra och handla, gick runt som en pingvin för jag hade ont i svanskotan. Ignorera det tillslut, för höll mig som sagt rätt sysselsatt.
Elfving skulle bara handla lite vin och mat, men det hela slutade i 7 kassar med saker för Fröken, jag är fan imponerad över förmågan att kunna handla! Anyway, stumpan hade också ont fast i ryggen så det slutade med att vi satt i en taxi som två invalidos och tog oss hem. Jag trilla hem och packa upp sakerna sedan duscha jag och styrde upp mig mot bestie och häng.
Elfving fixade kycklingen, stekte den med massor och då menar jag verkligen massor med vitlök! Jag stod och choppade grönsaker sedan var det fan i mig mat och vintime, rasade i soffan. Vi åt och glodde på någon film i bakrunden sedan trilla även Mr in och fick både mat samt vin. Vi kolla på....eeeh, va det sinister 2 what ever! Skiten sög i vilket fall som helst!
Vi drack upp och åt upp sedan gick jag och Mr hem.

Ja kan säga att natten är nog den värsta på länge, ja min svanskota balla ur totalt och jag kan inte ens beskriva smärtan, för det går inte! Seriöst! Jag trodde fan jag skulle avlida!
Efter en jävla mycket om och men så lyckades jag en då somna, asså att sova på just ett exakt ställe är inte min grej! Sover dessutom på mage inte rygg, men det liksom var tvunget. Jag försökte lägga mig på mage längst natten men det kändes som att ryggraden skulle promenera någon annanstans! Stackars babe som fick uppleva en flod av tårar och total kolaps!

Anyway, Mr klev upp först av oss, och hade sådant dåligt samvete för att jag inte hade någon matlåda till honom, jag brukar har saker hemma. I alla fall ibland. Stackaren fick gå tomhänt :(
Jag klev upp då jag hade hantverkare som skulle dyka upp, och visst dök K upp.
Han fixade och donade, medan jag försökte hålla mig upprätt, så länge jag inte springer runt för mycket är det lugnt, dock när jag sitter och ligger ner är det värre. Smärta!

Ja, ja han fixade det som skulle fixas sedan drog han och jag kunde sätta igång och styra upp mig.
Jag tog en väldigt lugn promenad, Pw eftersom jag hade så ont, och jag skulle nog ha skippat det, för i natt så har det vart extremt jobbigt och påfrestande att arbeta, jag har kunnat gjort det viktigaste och då kan man tycka att jag borde vart klar tidigare. Hell NO!
Jag går som sagt skitkonstigt och smärtan den gör att jag måste röra på mig sakta sakta. Så nu sitter jag här och hoppas in i helvete att morgondagen blir lättare för jag är helt slut och jag har så ont.
Tror det blir att ta smärtstillande i samband med sömnen idag.
Ja nu ska jag diska over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar